OVER MAARTEN VAN DRIL

 

Leuk om kennis te maken (Voor bijna iedereen…..)

Maarten van Dril is geen consultant die altijd doet wat je vraagt. Wél iemand die ervoor zorgt dat je krijgt wat je nodig hebt. Dat kan niet zonder kritische vragen. En het is ook niet altijd klantvriendelijk. Maar dat is ook niet zijn doel. Waar het juist om gaat is klanttevredenheid. Klantsucces op de lange termijn in plaats van een quick fix. En daarom gebeurt het ook wel dat Maarten een bepaalde oplossing afraadt. Niet elk bedrijf wil zo werken. Maar als je daar wél toe bereid bent, levert het je enorm veel op.

Maarten komt uit de accountancy, was bijna 10 jaar werkzaam als consultant bij AFAS en richtte Passion for flow Professionals op omdat hij de droom had om meer vanuit zijn hart te handelen. Hij heeft veel financieel inzicht, een afgeronde SPD-opleiding en combineert dat met uitgebreide kennis van AFAS Profit. Er zijn in het leven maar weinig zaken die hij niet interessant vindt. Die brede interesse maakt hem een boeiende gesprekspartner voor mensen uit alle lagen van het bedrijfsleven; zowel voor de directie en het hoger management, als voor de mensen op de werkvloer.



Hij beschikt over een uitzonderlijk goed analytisch vermogen en denkt altijd drie stappen vooruit. Hij overziet processen razendsnel en zoekt vervolgens naar eenvoudige, logische oplossingen. Eerlijk, betrouwbaar, straight-forward, gefocust en rustig zijn begrippen die hem het best typeren. Maarten is zakelijk als het gaat om de inhoud; persoonlijk als het gaat om mensen. En misschien is dat wel de reden dat klanten snel een vertrouwd gevoel bij hem krijgen.

Zijn vrouw en kinderen staan trouwens altijd op één. En naast zijn werk krijgt hij ook energie van hardlopen, het opdoen van nieuwe ervaringen en (verre) reizen. Ook hecht hij veel belang aan non-dualistisch denken.

Tot slot is Maarten natuurlijk zelf ook een AFAS-gebruiker; de hele administratie van PffP is opgezet met AFAS Profit.”Vanuit de theorie praten is gemakkelijk. Als gebruiker kijk je anders, dan loop je soms tegen de kleinste dingen aan. Daarom vind ik het belangrijk om me ook op dit vlak in de klant te kunnen verplaatsen.”

Meer grip op je processen en meer inzicht in je organisatie? Neem nu contact op om te ontdekken wat PffP voor je kan betekenen.